Mars voor het Leven 2018

De Mars voor het Leven is nu twee weken geleden. Wat kijken we terug op een mooie dag waarbij zoveel mensen bij elkaar kwamen met hetzelfde doel; een stem voor het ongeboren leven zijn! Maaike heeft voor de mars ook mogen spreken. Hier ging Maaike in op wat het menselijk leven is, waarom het mensenrechten zou moeten hebben, maar ook dat we begrip hebben en tonen voor de moeilijke situaties waarin vrouwen zwanger worden.

Dit jaar was de route weer door Den Haag en niet meer alleen om het Malieveld. U kunt de Mars voor het Leven 2018 hieronder terugkijken.

Mars voor het Leven 2018

Kijk de livestream terug van de stille Mars voor het Leven op het Malieveld in Den Haag.Deel de stream en help mee de boodschap te verspreiden. Gebruik de hashtag #MarsvoorhetLeven.

Slået op af Mars voor het Leven/ Schreeuw om Leven i Lørdag den 8. december 2018

Naar overzicht

Kerstgroet

Ook namens familie Rosendal wensen wij u Gezegende Kerstdagen en een Voorspoedig Nieuwjaar! ...