Nick & Maaike Rosendal naar Ierland

Nick en Maaike zijn in Ierland! Sinds lange tijd is dit het enige westerse land waar abortus niet is toegestaan. Nu ligt er een wetsvoorstel om dit te veranderen en daarom gaat de Ierse bevolking op 25 mei naar de stembus! Maaike en Nick, samen met hun collega’s Jonathon en Charmaine, gaan tot op de dag van het referendum Ierse pro-lifers helpen met huis-aan-huis gesprekken en op straat. Ze werken samen met Save The 8th en Life Institute. Hopelijk worden veel mensen overtuigd om tegen de nieuwe wet te stemmen zodat ongeboren kinderen in Ierland veilig blijven. Houd onze Facebook pagina en website in de gaten voor korte updates en een verslag!

Naar overzicht