Zangavond Krabbendijke 17 maart 2018

Beste vrienden van Joseba,

Het is heel fijn om te kunnen melden dat Maaike Rosendal vanaf 8 maart 2018 weer in Nederland is!

Maaike hoopt op verschillende plaatsen lezingen en workshops te geven.

Zo gaat ze naar een jeugdvereniging in Hardinxveld-Giessendam, een studentenkring in Ede en naar twee middelbare scholen in Dordrecht en Goes. Mogelijk is er ook nog een avond in de regio Uddel/Elspeet.

Ook heel mooi is de zangavond die op 17 maart plaatsvindt in de Hervormde Kerk te Krabbendijke. Hier treedt het gelegenheidskoor op onder leiding van Jan Luteijn.
Een ieder is natuurlijk van harte welkom op de zangavond die in het teken staat van het ongeboren leven!

Mocht u Maaike tussen 8 en 20 maart als spreker op een ander moment willen beluisteren of ontmoeten, neemt u dan gauw contact op met Joseba via info@stichtingjoseba.nl. Dan kijken wij wat er nog mogelijk is.

De volgende reis van Maaike & Nick Rosendal zal medio september 2018 zijn. Als u een spreker zoekt voor die periode, laat het ons weten!

Hartelijke groeten,

Iman van der Maas
Astrid Murre
Willemijn van Essen