Lezingen maart/april 2019

Graag een lezing of event bijwonen in de komende maand?

Hieronder ziet u wat er in de komende periode wordt georganiseerd door en voor Stichting Joseba.

We wijzen graag op twee interessante bijeenkomsten met als spreker Jonathon van Maren, public speaker, debater en schrijver in Canada voor CCBR:

Verder wordt er op 6 april vanaf 19.00 uur een zangavond gehouden in Alblasserdam, met medewerking van koren uit Alblasserdam en Krabbendijke, voor het werk van de Rosendals. Zie hiervoor bovenstaande flyer. Hartelijk welkom!

Tot slot vindt er op 8 april vanaf 19.30 uur in Zoetermeer een open avond plaats over ethiek en ongeboren leven met als invalshoek ‘Wetenschap en geloof, tegenpolen of bondgenoten?’ waar zowel Maaike Rosendal als Kees van der Staaij spreken. Welkom ook hier!

Graag even aanmelden via info@stichtingjoseba.nl of esthervelzen@gmail.com.

Uiteraard worden er door Jonathon (maart) en Maaike (april) meerdere lezingen gegeven op jeugdverenigingen en scholen; daar kunnen we u echter niet voor uitnodigen.

Graag tot ziens op één van de hierboven genoemde data!

Naar overzicht