Wat doe jij?

Iedereen kan een steentje bijdragen!

Het ongeboren leven steunen tijdens een verjaardag
Wanneer u een verjaardag, geboorte of andere gelegenheid heeft om te vieren, kunt u een gift voor Joseba vragen in plaats van cadeaus. Wij hebben hiervoor speciale kaartjes van Joseba. U kunt deze kaartjes aan uw gasten geven of op tafel leggen. Wij sturen de kaartjes gratis naar u toe! Hiervoor kunt u mailen naar info@stichtingjoseba.nl.

Doneer nu online via Ideal.

Een eenmalige gift kan overgemaakt worden via rekeningnummer NL96 RABO 0358275393 t.n.v. Stichting Joseba.

Word donateur van Joseba.
Download hier het machtigingsformulier en stuur dit ingevuld, ondertekend en ingescand naar info@stichtingjoseba.nl of mail ons voor een uitgeprinte versie met antwoordenveloppe.
Voor het doorgeven van een wijziging van de machtiging kunt u dit formulier invullen, of een email naar info@stichtingjoseba.nl  sturen.
Wilt u de machtiging stopzetten, stuur dan een email naar info@stichtingjoseba.nl.

Andere manieren om Joseba te helpen zijn er ook:

• Bid voor vrouwen die onbedoeld zwanger zijn, voor hun ongeboren kinderen en voor de mensen die zich voor hen inzetten.
  • Verzamel zoveel mogelijk informatie over het (beëindigen van het) ongeboren leven en over de argumenten voor en tegen. Informatie is bijvoorbeeld te vinden via de links op deze site. [Bezoek als je/u Engels kunt volgen, ook http://www.unmaskingchoice.ca/training/classroom]
  • Ga het gesprek aan over dit onderwerp met vrienden, klasgenoten of mensen in je omgeving.
  • Vraag de kerkenraad, dominee of voorganger te bidden voor het ongeboren leven en de gemeente op te roepen zich hiervoor in te zetten.
  • Bekijk hier en hier kaartjes met een boodschap en deel ze via social media.  Bestel deze kaartjes via info@stichtingjoseba.nl en deel ze uit. Let op: de afbeeldingen kunnen confronterend zijn. Klik hier voor een afbeelding van een ongeboren baby in de 11e week van de zwangerschap.
  • Nodig een spreker uit op school, voor een verenigingsavond of geef zelf een presentatie over de beschermwaardigheid van het (ongeboren) leven. Mail Stichting Joseba voor mogelijkheden.
  • Overweeg of je vrijwilligerswerk kunt doen voor één van de Nederlandse pro-life organisaties.

HARTELIJK DANK VOOR ELKE VORM VAN STEUN!

Kerstgroet

Ook namens familie Rosendal wensen wij u Gezegende Kerstdagen en een Voorspoedig Nieuwjaar! ...

Contacten met de stichting verlopen via:
info@stichtingjoseba.nl