Nieuwsbrief augustus 2023

Klik hieronder om de nieuwsbrief te lezen:

Joseba nieuwsbrief augustus 2023

Beste vrienden van Joseba,

Deze keer geen nieuwsbrief van de Rosendals, maar van ons als stichting, vooral omdat er heel mooi nieuws te melden is.

Maaike en Nick hebben op 18 juli een prachtige, gezonde dochter gekregen. Ze noemen het meisje Rivkah. Vanwege het babyverlof en de zomervakantie met verschillende familiebezoekers gunnen wij hen een beetje rust en krijgt u van ons een update van het gedane werk.

Deze keer plaatsen wij hieronder twee verhalen van Nederlandse dames die een reis naar Canada graag wilden combineren met inzet voor het prolife werk. Irmgard Averesch en Eline Alberts (ons mede-bestuurslid) hebben beiden meegelopen bij CCBR en doen hier verslag van hun ervaringen en indrukken.

Naar overzicht

Kerstgroet

Ook namens familie Rosendal wensen wij u Gezegende Kerstdagen en een Voorspoedig Nieuwjaar! ...

Nieuwsarchief