Planning lezingen Maaike Rosendal

Vanaf volgende week houdt Maaike verschillende pro-life presentaties in Nederland. Wanneer u geinteresseerd bent kunt u hieronder de details vinden. U bent van harte welkom!

12 september
Vrouwenvereniging ‘Lydia’, Ger. Gem. Ede
Programma: Lezing door Maaike Rosendal, vragenbespreking
Adres: Lunterseweg 25, Ede
Aanvang: 20.00 uur
Graag uiterlijk 10 september opgeven via email: info@stichtingjoseba.nl

13 september
SGP-J organiseert een open avond voor gemengd publiek, het thema is: ‘Waarom pro-life?’
Programma: lezing door Maaike Rosendal en vragenbespreking
Adres: Apeldoornseweg 22, Elspeet
Inloop vanaf 19:45 | Aanvang: 20:00 uur

14 september
Gemeenteavond, Ger. Gem. Benthuizen
Programma: Gezamelijke opening en collecte, vervolgens een lezing door Maaike Rosendal voor 12-jarigen en ouder in verenigingsgebouw ‘Ontmoeting’, parallel programma voor jongere kinderen wordt verzorgd in het kerkgebouw door dhr. B.J. Zijl, voorheen voorlichter voor de VBOK, aanwezigen kiezen zelf bij welk programma ze zich willen aansluiten.
Adres: Dorpsstraat 63, Benthuizen
Aanvang: 19:00 uur

15 september
Jongerenavond Regio Zeeland